Strony

czwartek, 2 lipca 2015

Zaczynamy 3 tydzień z Nutridietą

              Dziś jako, że jestem na półmetku po raz pierwszy naszła mnie myśl, że jak minie miesiąc będzie mi brakować tych posiłków. Naprawdę się do nich przyzwyczaiłam. Poza tym dieta jest tak zbilansowana, że nie brakuje mi np coca - coli bądź pizzy a i koło McDonalda jestem w stanie przejechać bez myśli by wstąpić i kupić ulubioną kanapkę...


Poniedziałek

Śniadanie


Omleciki z szynką szwacwaldzką - bardzo pyszna wędlina plus pomidorki koktajlowe, które absolutnie kocham <3




Drugie śniadanie


Jogurt naturalny z domowym musli - bardzo smaczne




Obiad


Kurczak curry z fasolką szparagową - niezjadliwe! Mega słona potrawa! Fasolkę co prawda wciągnęłam ale kurczaka dałam psu




Podwieczorek


Sałatka z orzechami, winogronami i serkiem pleśniowym - OMG co to był za dresing!!! Sałatka to hit dzisiejszego dnia!




Kolacja


Zupa buraczana - nie zdarzyło mi się jeszcze by jakakolwiek zupa nie smakowała mi z Nutridietą.


Czas na podsumowania?? Nie tym razem. Niestety jest to jeden z tych dni w miesiącu kobiety gdy zatrzymuje się woda w organiźmie, kiedy się puchnie dlatego też z mierzeniem i ważeniem poczekam do przyszłego tygodnia.

xoxo
Jovanka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz