Strony

czwartek, 2 lipca 2015

Środa kuchnie świata - Włochy :D

               Na ten dzień czekałam z niecierpliwością jako, że włoska kuchnia należy do moich ulubionych :D Cały dzień spędziłam po za domem. Tu teledysk, tu makijaż, tu wizyta u Łukasza, tu znów kino :) Cały dzień poza domem sprawił, że z menu nie zjadłam jednej potrawy - kolacji...


Śniadanie


Focaccia z suszonymi pomidorami - ojjjjjeeeeeejjjjjj co to za pychota. Focaccia sama w sobie to dość suche ciasto ale całość dawało niebiańską przyjemność :)




Drugie śniadanie


Panzanella - hm... jak dla mnie to sałatka z pomidorów i ogórka z grzankami ale ok... jedyne co mi nie pasowało to to, że zostały nie wycięte te zielone twardości z pomidorów. Ja zawsze usuwam tą część jak sama przygotowuję potrawy. Niemniej pycha.




Obiad


Ravioli ze szpinakiem i gorgonzolą - NIEBO W GĘBIE!!! Choć mnie ravioli kojarzy się z małymi pierożkami, myślę, że to jest jednak dietetyczna wersja. Ciasto jednak nie jest wskazane. 




Podwieczorek


Roladki z cukinii - nie przypadły mi do gustu.




Kolacja


Zupa minestrone - no i niestety nie było mi dane jej skosztować :/


To był bardzo intensywny dzień. Bałam się, że kurier nie zdarzy z potrawami przed moim wyjściem z domu ale się udało.

xoxo
Jovanka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz