Strony

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Weekend z nutridietą :)

               Weekend minął bezproblemowo. Bałam się wyjść z przyjaciółmi czy to do pubu, czy do kina czy do restauracji ale będąc we wszystkich z wymienionych miejsc udało mi się oprzeć pokusom. No może prawie mi się udało... ;) Będąc w kinie skusiłam się na nachosy ale finalnie zjadłam ich tylko kilka. Uznałam, że mała dyspensa po tygodniu na diecie mi się przyda :D

Sobotnie menu:

Pierwsze śniadanie


Placuszki owsiane z jabłkiem - o tak, dip robił robotę. Potrawa na duży plus



Drugie śniadanie


Koktajl ananasowy z otrębami - mniam



Obiad


Kurczak z warzywami i soczewicą - smaczny choć tyłka nie urwało



Podwieczorek


Ciastka owsiane :D  - Nareszcie coś ze słodyczy



Kolacja


Zupa Tom-Yum ze szczypiorkowym omletem - szczypiorkowy omlet nie jest moim ulubionym ale muszę przyznać, że zupka pyszna 






Niedzielne menu:

Pierwsze śniadanie


Kanapka z pastą ze słonecznika i pomidorem - nie byłam w stanie zjeść do końca... Nigdy nie przypuszczałam, że to powiem ale - strasznie słodkie!!! :O



Drugie śniadanie


Jogurt z orzechami - standardzik dietetyczny



Obiad



Barszcz z fasolą - bardzo smaczny, dobrze doprawiony i pikantny



Podwieczorek


Mieszanka pestek słonecznika, dyni i rodzynek - klasyka, mieszanka studencka :)



Kolacja


Nuggetsy w migdałowej panierce z pieczonymi batatami - naprawdę dobry posiłek


A już jutro zaczynam drugi tydzień :D Mam nadzieję, że będzie tak samo pyszny jak ten miniony!

xoxo
Jovanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz