Strony

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Metamorfoza Ewy :)


Hej Kochani :) 


Dziś przed Wami kolejna metamorfoza. Tym razem Ewa :)


Na sam początek oczywiście zdjęcie przed:





Ewunia jest zdecydowanie w typie deep dlatego też w makijażu zastosowałam ciemne, głębokie kolory. Postawiłam na zieleń i fiolet, a oto efekt:




Przy ciemnym oku zdecydowałam się na delikatne usta. Metamorfoza jednak nie była by w pełni gdyby nie mała ;) ingerencja w fryzurkę. Postanowiłam rozprostować naturalne loki modelki, spędziłyśmy nad tym 1,5 h :) 







I już ostatnie zdjęcie podsumowujące metamorfozę :) 




I jak Wam się podoba??

xoxo
Jovanka






6 komentarzy:

  1. Piękna przemiana, choć "przed" wygląda równie pięknie, zachwyciły mnie kręcone włosy *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia jest śliczną osóbką :) Nie da się ukryć, że i przed wygląda uroczo :) Zgadzam się w 100%

      Usuń
  2. Woow:)pięknie...a w wyprostowanych włosach Pani Ewa wygląda niebiańsko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inne dwie osoby. Tak niewiele a taka zmiana :) Dziękuję :*

      Usuń
  3. Piękna Ewa :) i makijaż rewelacyjnie dobrany! Wygląda bardzo korzystnie. W kręconych włosach podoba mi się bardziej :). Twoje metamorfozy mnie powalają na kolana :).

    OdpowiedzUsuń