Strony

czwartek, 5 września 2013

Zlecenie dla e-sensation.pl :)


Cześć Kochani

     We środę 14.08 zadzwonił do mnie pan Krzysztof z firmy sensation, która produkuje e-papierosy i liquidy. Planowali kampanię reklamową ze znaną osobą ale coś poszło nie tak i firma została zmuszona szukać alternatywy. Postawili na body painting. Znaleźli moją stronę internetową i postanowili zadzwonić zapytać o warunki. 

Uwielbiam wyzwania dlatego też podjęłam się tego z uśmiechem na twarzy :D

     Po mojej stronie było znalezienie modelek, fotografa, stylisty fryzur oraz oczywiście pomalowanie 3 pięknych kobiet w grafikę liquidów produkowanych przez firmę. 

   Okazało się, że mamy na to bardzo mało czasu gdyż 01.09 bilborby miały już pojawić się na ulicach największych miast. Oczywiście bez przygód i problemów się nie obyło. Pierwszy projekt nie został przez firmę zaakceptowany. Na całe szczęście finalnie wszystko wyszło idealnie :D A ja genialnie odnalazłam się w roli reżysera sesji zdjęciowej w dużej kampanii reklamowej :D. Poniżej efekt Naszej ciężkiej pracy :D





Body painting został wykonany metodą pędzel gąbka. Do pomalowania użyłam farb firmy Snazaroo. Malowałam bez szablonów.

Fotograf Michał Obrzut
Retusz Tomasz Pluta
Hair Łukasz Darłak
Modelki Anita Sikorska - czereśnia
Magdalena Myczewska - limonka
Edyta Guzicka - kokos
Asysta Sebastian Sakowski 










Strona zleceniodawcy : http://e-sensation.pl/

I jak Wam się podoba??


Każda osoba, która prześle na mojego maila jovanka.makeup@gmail.com zdjęcie bilbordu dostaje u mnie zniżkę na usługi w wysokości 20% :D


xoxo
Jovanka



8 komentarzy:

  1. Ja już uważam cię za wielką talenciarę naprawdę cię podziwiam
    bo każdy może zrobić ładny makijaż ale do body paintingu trzeba mieć ogromny talent i precyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo Ci dziękuję :D To jest jedna z najmilszych rzeczy jaką kiedykolwiek usłyszałam a właściwie przeczytałam :D

      Usuń
  2. no fajowe te owoce Ci wyszły :) ps. w Twoich odpowiedziach na Liebster Avard, wyczytałam o torbie na kosmetyki, czy pisałaś tutaj o niej? a jeśli nie, to czy możesz mi przybliżyć jak ona wygląda itp itd? Bo rozglądam się za nowym domem dla moich zabawek (kosmetyków:D) ;) będę niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam o niej na blogu ale myślę, że w przyszłym tygodniu opublikuję post ukazujący moje torby :)

      Usuń
    2. Renatko filmik już jest tak więc zapraszam :) http://www.youtube.com/watch?v=kMvPBXHztkk&feature=youtu.be

      Usuń
  3. gratulacje;)obejrzałam Twój cały blog jednym tchnieniem - Twoje prace to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace przypadły Ci do gustu :D

      Usuń