Strony

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wyzwania część 2



Kochani jak już wiadomo bawimy się w wyzwania

Tym razem Marzena Anna Wójtowicz podesłała mi obraz, którym miałam się zainspirować w stworzeniu makijażu.

Oto inspiracja :



Przyznacie, że do najłatwiejszych nie należy...

A oto co stworzyłam :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 








Do wykonania makijażu użyte zostały:
- podkład firmy Glazel
- farby do ciała Snazaroo
- cienie Inglot mat
- cień w pyłku Inglot
- brązer Armani
- tusz do rzęs Maybelline














xoxo
Joavnka




Tutaj można zobaczyć filmik o tym jak powstał makijaż :) :






6 komentarzy:

  1. Padłam! Wygląda jak 3d mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjecie <3
    Robalek i usta robia furore !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli dałam radę ? Uffff :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest naprawdę super jest czego pozazdrościć w dodatku jesteś taka śliczna

    OdpowiedzUsuń